Jag och mina systrar



Kikade runt lite på datorn här hemma i Karlstad o hittade denna söta bild. Största tjejen till vänster är min syster Therese. Lilltjejen i hennes knä är min kusin Sanna. Den tredje tjejen med blont, fluffigt hår och knästrumpor är jag. Tänk när man var så här liten, vad livet lekte. Nu bor jag, Therese och Sanna i tre helt olika städer. Inte ens på julafton kommer vi att återförenas. Therese firar jul i Thailand med sin kära. Sanna kommer vara uppe i Branäs och jobba säsong. Och lilla jag kommer hem till Karlstad och fira jul "som vanligt". Vanligt kommer det ju inte bli utan mina två favoriter men julen kommer förhoppningsvis bli bra ändå. Men ni ska veta att ni kommer vara saknade. Jag älskar er mina systrar! <3

Modeskaparen Therese :


Bartendern Sanna :


Kommentarer
Postat av: Therese

Den gamla bilden! Vad roligt. Du kommer också vara saknad. Vi ska nog hinna fira Jul ihop ändå när jag kommer tillbaka. Kramar

Postat av: sanna

sötnos jag saknar dig jämt =(

2009-12-03 @ 02:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback