Jag önskar jag hade en godisgömma någonstans...

Jag är trött, jag är trött, jag är trött, trots att jag o Lina var ute o promenerade i 55 minuter förut. Tycker att eftersom jag ligger o läser inför Projekt och Kommunications tentan så får jag käka lite sött. När jag låg i soffan o läste tänkte jag: Ne nu tänker jag fasen äta upp all After Eight som jag har kvar! Går till skafferiet och öppnar After Eighten.. Hur många fanns det kvar då? Jo EN. Bara en. Och massvis med papper såklart. Hade tydligen käkat mer än vad jag trodde. Vad ska jag nu äta för att bli pigg. Lite O´boy hade inte suttit fel faktiskt. Otroligt länge sedan som jag drack det men blev på något konstigt sätt sugen på det nu. Tyvärr är det för lång till affären för att bara köpa O´boy. Visst skulle jag behöva handla mera men jag vill inte ut o promenera när det är svart ute. Men tänk vad gott med 90% O´boy och 10% mjölk. "O´boyklet", mumma!

Jag har inget godis, inga kakor, inga chips, inte nå cacao, har lite sylt men vad kan man göra för gott med de på bara någon minut?









Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja :) Jag fick jobb i en liten håla som heter Markaryd! Och du också? Möbeldesign något ser jag, låter hur kul som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback