Kul bil, not

Det slog mig i morse att det var fredagen den 13e. Varför? Jo, imorse så skulle vi ta bilen till skolan för att plocka upp lite folk och sedan dra till Jönköping, Elmia underleverantörsmässan. När vi kommer ut till bilen 8.2o så får vi inte in nyckeln i låset. Jag hämtar låsspray men vå får inte upp dörren ändå. Testar på passagerarsidan men icke. Tillslut får vi upp bagageluckan så jag får hoppa in där och öppna den enda bakdörren som ville öppna sig. Skulle träffa de andra på skolan halv nio trodde vi. Blev ju så klart sena pga detta så vi var där 8.4o. Ingen där så vi åkte. När vi hade traskat runt på Elmia en stund så ringer en av klasskamraterna. Jaha, då var det 9,15 vi skulle ha sets, men men ingen skada skedd för alla hade inte fått plats i min bil ändå. Tänk om den fryser sig varje gång jag ska åka någonstan, fan va irriterad jag kommer att bli då.. Elmia mässan var iaf helt ok men inte så mycket mer än det.

Nu har jag varit stenhårtnyggit måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag fram till kl 15.00. Idag har jag ätit tacos, vilket iof inte är så onyttigt (typ bara brödet som är onyttigt), godis har jag köpt och redan börjat knapra i mig + att jag fick tårta av Lina igår som jag har sparat till idag så den ska jag äta till IDOL. Ikväll ska jag ha en kväll för mig själv. Kan va ganska gött det med. Men imorgon hoppas jag på PARTY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback