Massa häften, en bok och en dator

Å vad jag pluggar. Sitter o läser igenom alla häften o boken och sedan så skriver jag sammanfattningar på datorn. Lättare att lära sig om man får skriva det, iaf för mig.

Nu håller jag på att tvätta för fulla rullar. När jag kom ned till tvättstugan stod det en tvättkorg med tvättade o vikta kläder + att torktumlaren var igång. Men jag låste dörren med mitt lås och den som tvättar på min tid får skylla sig själv. Jag var ju iaf snäll att låta torkrumlaren torka klart kläderna eftersom jag inte beövde andvända den på en gång. Tror fresten att det är en tant som lämnat kvar tvätten.. Såg ut så iaf.

Har käkat varma mackor med köttfärssås i. Mums vad gott det var. Till provet imorgon har jag o Lina köpt lite choklad,ifall man skulle må dåligt eller då lågt blodsocker. Varför man nu skulle få det just imorgon vet jag inte men man vågar ju inte chansa. Hör själv att det låter som en dålig ursäkt att få äta godis på en torsdag fm men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback