Mitt nya kök. Före och Efter

Det verkar inte spela någon roll om det är ljus eller mörkt ute. Bilderna blir inte så bära ändå. Men här kommer lite bilder på mitt nymålade kök:

Före:


Efter:

Behöver hjälp med att dra till hyllorna det sista, sen ska de upp lite kokböcker på dom. Har inte så många så de kommer få plats gott och väl. Till helgen kommer jag hem till Karlstad och då ska jag plocka med mig en byrå hemifrån. Den ska stå där den svartvita tavlan nu står. Den är mörkbrun, liknande matbordet. Ps. Nej de är ingen skugga i hörnet, det är en mörkar 1/4 cirkel.


Bilder på nära och kära hemifrån pryder min köksvägg!


Vem har sagt att man måste ha kryddor på kryddhyllan? Jag äger inte så många kryddor då jag är så dålig på att laga mat så svartvita foton får pryda min kryddhylla! (dock en i färg för att bryta av lite)

Vad tycker ni ?

Imorgon kommer bilder på sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va snyggt det blev :)

Postat av: Therese

Jag gillade kryddhyllan. Det var ingen dum idé. Synd bara att jag inte har nån kryddhylla så jag kan göra likadant. Kram

2009-11-23 @ 07:04:09
URL: http://www.metrobloggen.se/theresekarlsson
Postat av: matilda

Det är som tusan vad du pysslar och dolar. Fint blir det :)

2009-11-23 @ 13:24:40
URL: http://matildawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback