Några timmar senare

Det här är Ullared Gekås. Någon som känner igen stället?


Idag var jag, Therese och Mamma där. Tycket inte att jag shoppade så mycket men ändå kom jag därifrån ca 1000 spänn fattigare. Inte nog med att vi spenderade pengar och var inne i varuhuset i FYRA HELA TIMMAR så fick vi köa för att komma in på Gekås. Vi följde det röda strecket som jag har ritat upp på bilden nedanför. Den blå punkten är där vi började när vi ställde oss i kö. Senare under dagen började kön ännu högre upp dvs där den röda slingan börjar. Hur länge stod vi då i denna kö? Jo, i TVÅ HELA TIMMAR. Och då överdriver jag inte med en enda minut.



Vi nöjdes oss inte med SEX TIMMAR på Gekås utan avslutade dagen på IKEA Kållered i Göteborg. Detta var alltså en typisk Familjen Carlsson helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, jag lyckades ju hitta han i Karlstad strax innan jag flyttade ner. Så jag kör distans! Hur går det för dig då, är du tillsammans med Patrik fortfarande? Okej, vad roligt.. Det låter som en väldigt intressant utbildning. Kraam!

Postat av: Anna

åh herregud! ni fick köa ni! Men det är ju kul att va där ibland iaf :) speciellt nu när dom har så mycket julsaker :D

2009-11-08 @ 13:19:47
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Anna

japp jag såg avsnittet igår och jag håller verkligen med dig! det förra avsnittet var mycket bättre! Kram

2009-11-10 @ 15:06:57
URL: http://annamyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback