Prototal och Ergonomidesign

Idag promenerade jag o Lina till skolan och därifrån tog vi bilen till Jönköping. Vi var på studiebesök på Prototal som är ett företag som bla tillverkar prototyper av metall och plast på olika sätt. Efter det åkte vi tillbaka till Nässjö och handlade lite material till vårt projekt. Så imorgon drar vi igång och bygger modeller, skissar och skriver rapport. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt. Jag, Lina och Sara har vart hemma hos mig nu och sett på Idol. Rätt personer gick vidare enligt oss. De gick väl hem runt 00 tiden. Efter det tog jag min en promenad runt huset i mörkret och sedan ställde jag mig och lagade lunchlåda till morgondagen. Kände att jag ändå inte skulle kunna somna så så lägger jag mig hellre senare och går upp senare och slipper laga lunchlåda imorgon bitti. Så nu är den klar. Imorgon blir det: Pannbiff med broccoli, champinjon, majs, morot, paprika och palsternacka. Gott va!? Idag har jag käkat TACOS igen vilket har blivit en storfavorit nu på senaste tiden, mumma vad gott det är! Jag och Lina promenerade in på Hemmakväll under dagens promenad och handlade alldelles för mycket godis. Mer än hälften ligger nu i min mage. Nästa gång blir det mer choklad och mindre övriga godisar. Det är ju chokladen jag längtar efter på vardagarna.

Här är en bild på mig och min lilla projektgrupp utanför ERGONOMIDESIGNs hus. Vackert hus!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback