Sex ben

Nu har jag kommit igång med pluggandet äntligen. Eller ja, jag läser högt för mig själv och ska försöka komma ihåg vad jag läst. Låter inte så svårt men man vet aldrig. Idag har jag vart i verkstaden o sågat och kapat och allt vad jag gjort. Invigde mina nya arbetsbyxor. Det är dock bara jag som har blå/turkosa. Alla andra har svarta/grå. Men som jag skrev i nått annat inlägg... "Hellre att sticka ut än.." Tog en liten paus i pluggandet o hämtade mig lite jouice.

Mitt rygg ont verkar inte bli så mycket bättre. Promenerade till skolan idag, har stått upp typ hela dagen men inget av de verkar hjälpa. Enda gången det känns bra är när jag vaknat och sovit. Då har jag väl haft ryggen i ett bra läge + att jag slappnat av i musklerna. Blir nog lätt att man spänner sig när man har ont. Hoppas de går över snart iaf.

Tänkte jag skulle sett "Ullared" idag men jag får se de över internet sen istället eftersom jag kommit igång med pluggandet. Onödigt att "avbryta" när man väl kommit igång.


Sex ben. Eller tre par ben låter bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback