Skola på en lördag

Idag när jag vaknade trodde jag att jag hade försovit mig. Försova sig på en lördag? Hm. Nej jag hade inte försovit mig. Vaknade vid nio och min andra tanke var. "Hm, undra hur jag ska sätta upp julstjärnorna". Hoppade upp ur sängen och plockade fram alla julgrejer och testade var de skulle stå. Kommer bli fint!

Tio o elva möttes jag o Lina för att promenera till skolan. Japp, skolan på en lördag. Vi i vår lilla projektgrupp har varit i skolan 11.oo-19-3o idag. Fatta, åtta och en halv timma i skolan på en lördag. Det är fler timmar än en vanlig skoldag. Men vi har fått otroligt mycket gjort på modellerna så det var verkligen värt det. Vi ska till skolan vid 11 imorgon också för att fortsätta pyssla. När vi var klara åkte jag o Lina med Sara till ICA där vi handlade lite och sedan promenerad vi hem. Jag har ju som sagt fått fnatt på Tacos så det har jag ätit idag igen, gott!

Imorse innan skolan hann jag även med att sätta upp tavlorna i sovrummet. Bilder på det och  köket kommer upp nån dag när jag kommer ihåg att fotografera på morgonen medans det är ljust ute!

Den här köpte jag idag.. Den var HOT kan jag lova!












Nu längtar jag efter CSNpengarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback