Som träslöjden i mellanstadiet

Vi har börjat en kurs som heter någonting med prototyptillverkning. Då ska vi göra 2 st pallar. Inte i datorn utan på riktigt. Det är precis som i träslöjden i mellanstadiet. Fast väldigt mycket svårare. Hade vart ballt att ha gjort sina egna möbler som Jessica i vår klass. Nästan allt hon har hemma har hon gjort själv. Byråer, hallmöbler, matbord, tvbänk m.m. Men samtidigt är det inget jag vill hålla på med forever. Men lite kul att testa på. I måndags invigde jag mina blå/turkosa snickarbyxor. Jag är väldigt ensam om att ha snickarbyxor i denna färg, men de bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra. Då kan jag visa dig ikväll vilka typer av möbler jag vill ha :)

2009-11-06 @ 08:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback