Å jag är så glad. Och trött.

Idag har jag varit ledig. Har dock spenderat 7 timmar i skolan andå. Åkte dit till 10 och grejade med min hemtenta. Gör en modell på min "stående vila". Hade trott att de skulle ta kanske tre timmar men de tog mig väldigt mycket mer än det. Direkt efter skolan åkte jag till Colorama och köpte färg till mina modeller. De kommer att vara i "marsipan" och "tulpan". Bilder kommer upp när dem är klara. Ska lämna in modell, 2 punktsperspektiv skiss, designbrief, funktionsanalys och produktbeskrivning på tisdag. Känns som att jag har endel att göra. Ska ju åka hem i helgen så jag måste bli klar med modellen redan morgon. Börjar 8.45 men ska nog vara där redan 8 och måla och sedan efter skolan fick allt annat.

Varför är jag så glad trots att jag är så trött? Jo, vi fick reda på vår tenta idag som vi hade i Designteknik A. Tentan bestod av två delar. Första delen var på datorn.. rita i cad. Och den andra delen gjorde vi för hand. Mycket måttsättning och tolka olika ritningar. Jag är så glad för jag fick en 5a på båda delarna! Yes, skolan har börjat bra iallafall. Nu väntar bara vad man får i slutbetyg. Har fått 4,2. 4,8. 4,9 och resten 5.0 så jag hoppas såklart på en 5a men man vet ju aldrig. Men håll gärna tummarna för mig! Nu ska jag sätta mig och skissa min modell i 2punktsperspektiv och fila lite på funktionsanalysen. Ikväll ska jag lägga mig tidigt... Vilket nu för tiden är innan elva.. Tio vore inte fel...

Söt bild på mig och Sanna va?!

Kommentarer
Postat av: Tette

Fan vad bra du är! Känns som du kanske hittat sin grej kanske? Du är inte sugen på Göteborg helgen den 6,7,8 november? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback