Ord på e

Jag antog utmaningen som min syster och min kusin hade gjort på deras bloggar. Ganska kul men inte alls lätt när de ska börja på E.

1. Vad heter du? Emelie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Erica
4. Pojknamn: Emanuel
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: E (finns ingen på e)

7. Klädesplagg: Egensytt
8. Mat: Ekollon
9. Sak i badrummet: Epilator
10. Plats/stad:  Ekshärad
11. En orsak att vara sen: Ego
12. Något man skriker: "En cider, tack"
13. Film: En vampyrs bekännelse (Dock aldrig sett)
14. Något man dricker? Enbärsdricka
15. Band: Europe
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Egnahemsgatan (Parallellgata med min gata)
18. Bil: ENCO Exclusive (googla på den ni...)
19. Sång: Electric (-Robyn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback