J*kla mjölkpaket...

Nu är jag trött och ska lägga mig. Hela efftermiddagen har jag suttit och ritat ett mjölkpaket i skala 1:1 i tvåpunktsperspektiv. Började göra på ett nytt kompicerat sätt och sen kommer Sara ner och har gjort på ett annat sätt. Så då var det bara att börjar om... Skissade de båda så jag kan lämna in nått imorgon iaf. Men Arla kossan var inte så lätt att göra iaf. Nu sista timmen har jag suttit och gjort en presentation på vår ståterminal i Power Point. Är inte helt hundra på att vi ska redovisa muntilgt men man måste ju vara lite förberedd ifall. Har lagt in massa bilder på datorn men jag håller på den ett tag tills jag får höra vad vår formgivningslärare har att säga om den. Jag och min grupp är iaf väldigt nöjda med den!

Idag gick fresten fel personen i Idol vidare. De skulle vart Tove och Camilla såklart! Inte Tove och Karolina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback