Majskolv

Igår kokade jag min efterlängtade majskolv. Snacka om att det var gott! Dock inte lika gott som på Skiathos men de är inte många majskolvar som slår den... Just nu är jag väldgt trött så jag kanske för en gångs skull ska sova lite middag? Lite mat i magen först kanske. Ikväll blir de nog lite party på Kajutan. Tänkte jag skulle se idol innan iaf och sen får jag se om jag orkar mig ut, är ju som sagt trötter just nu. Nu har jag tagit kort på de nya detaljerna i min lgh. De kommer upp senare och så även ståterminalen!

Kommentarer
Postat av: bertil

hej gillar också majskolv vill du komma hem till mig och äta ett par stycken någon dag, ps man måste ta smör på annars jävlar blire skit vidrigt, men du är välkommen till gotland har tre hus i gotland, och 18 i skånalän, cirka 19 i kimstad,ochska köpa 13 till i ustad, hare gött och sätt inte majskolvar i halsen för då sten dör du hej

2012-06-16 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback