Personalfest på BMB

I lördags var det personalfest på Blue Moon Bar i Karlstad. Det var vin, god mat och härliga dansuppträdanden. Och såklart ett kärt återseende för min del.





Bild 1: Sanda o Veronica. Bild 2: Möbel och Saluhalls cheferna bjuder på dans: Bild 3 och 4. Fler chefer. Bild 5-8 Vackraste dansparet Phommin och Therese som Skönheten och Odjuret. Bild 9: Lisa och Linda. Bild 10: Mickael Jacksson med dansare.

Vi började vid 17 hemma hos söta Hanna på Klara och sen var det bara att hålla igång hela natten lång. Nu kommer jag nog vara kvar i Småland ett tag.. Eller ja, ska antagligen till Göteborg iof nästa helg o hälsa på syrran.. Men Karlstad kommer nog dröja några veckor iaf. Vill åkter igen tacka underbara Mamma för allt! Jag ska bli som min mamma när jag själv får barn. Snäll, vacker, generös och alldelles alldelles underbar! <3

I söndags hälsade jag på Patrik som flyttat till egen lägenhet i Viken. Så mys att träffa han igen! Han hade lärt sig att spela flera låtar på dragspel på bara tre veckor. Trodde inte jag skulle gilla dragspel med det är ett ganska mysigt instrument faktiskt. Dektektivbyrån- E18 är en mysig låt om ni vill "Spotifya" det.

Kommentarer
Postat av: Tess

Sötnöt! Kul att se lite bilder :) Ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback