Puderregn?

Shit vad jag bloggar idag. Bloggar bara när jag känner för det och tydligen vart de fyra gånger idag.. Idag har jag och Sanna cyklat i regnet till centrum och Ica. Skulle köpa puder men de va slut på Åhlens, Lindex hade stängt och på Ica fanns inte de märket. Hur otur kan man ha. Men så kan de gå när man är i en sådanhär liten stad/by. Fick iallafall en otroligt bra anledning till att inviga mina vackra stövlar som jag fått av Mamma. Använde såklart även min nya regnjacka.. fast den har jag ju använt förut.. Regnjackan och stövlarna var iaf väldigt gulliga ihop. Skönt med lite motion och luft trots regnet. Nu ska jag plocka lite i lägenheten så jag kan dammsuga och greja imorgon. Ikväll blir det film hos Sanna eller guitarhero hos en kille i klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback