Skaparverkstad

Idag var jag ganska seg när jag klockan ringde men det var bara att palla sig upp till skolan. Slutade innan lunch idag så jag har hunnit med endel efteråt. Cyklade ner till "stan" en sväng och gick in på en secondhandbutik. Där hittade jag 2st hantlar á 3kg som fick följa med mig hem. När jag kom hem började jag att måla alla de ramar som jag fick med mig från Karlstad. Handlade endel på IKEA + att vi hade några hemma. Alla dessa är nu vita. Alla, eller de flesta ska jag sätta upp på toaletten. Det är lite olika storlekar på ramarna för lite variation. Under tiden som dessa torkar har jag tränat. Dock inte med de nyinköpta hantlarna utan genom youtub. Har hittat en slags "aerobic" som jag nu tränat med två gånger. Sök på Tae Bo Cardio Billy Blanks så får ni fram de fem olika delarna som programmet innehållar. Testa, för de är riktigt bra träning!

Skaparverkstad i köket

Hur lång tid trodde jag att det skulle ta? En timme.
Hur lång tid tog det? Ca 45 min.
Totalt 16 ramar (den största är dock till hallen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback