Snö, jo då.

Insåg herromdagen att jag inte bloggat på länge. Just nu är det ganska mycket i skolan. Har haft inlämningar i Designtekniken och på fredags står de tenta på schemat. I formgivningen och Kommunikationen håller vi på med ett projekt ang Nässjö tågstation samtidigt som vi har en hemtenta om "stående vila". Hur ska jag hinna allt undar jag.

Syrran kanske kommer och hälsar på mig i helgen, vore mys. Bio i Jönköping kanske vore något. Finns inte så mycket att göra här i lilla byn. Får väl bli promenader för att se stan typ. Men ska bli kul att visa min lgh! Tror jag ska ha nån biobiljett kvar... undra var jag lagt den i så fall.. Mamma kanske vet, hon hitar ju allt. Haha.

Ikväll har jag och tjejerna suttit i min lgh och caddat. Tycker att de är väldigt gött och bra att sitta och plugga sånt ihop så man kan fråga varandra. Lär sig väldigt bra på det tycker jag. Direkt efter skolan tog jag mig idag en promenad då de kommit snö för första gången idag. Sedan gick jag och la mig i min kalla lgh med tights och mjukisbyxor under mitt duntäcke och ullfilten. Där sussade jag i en timme. Gött var de. Ska ringa hyresvärden imorgon och be dem fixa elementena. Mitt i köket är de ca 18*C nu. Bara elemenet i sovrummet som fungerar...

Nu: Packa väskan inför imorgon och sedan sussa.

Längtar redan efter en till helg med Sanna!

Kommentarer
Postat av: sanna

BABE =) miss u like hell.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback