Svarta ramar

Skrev ju igår att jag skulle lägga upp bilder på mina ramar som jag nu har målat. Så nu sitter jag här mitt i natten och bloggar. Här är mina ramar som jag nu målat svarta. Självklart så gick det inte att lägga in bilder från mobilen till datorn nu så hur de ser ut på väggen får jag försöka lägga upp imorgon. Har målat två tillfälliga svartvita bilder som jag satt i ramarna tills jag framkallar något vettigt att ha där i. Funderar på att köpa flera och måla vita.. men till vilket rum får ni klura på.



Kolla vilken nyttig mat jag käkat idag då: Lax, rostade rotrgönsaker och broccoli

Dessa grönsaker och rotfrukter tillhör fresten min vardag nu för tiden. Äter dessa nästan varje dag, hade ni kunnat tro det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback