Syskonskaran

Vad har hänt med alla bloggare? Dålig uppdatering från er. Och då syftar jag på: Therese Karlsson, Matilda Wiklund, Malin Asklund, Camilla Öberg, Sanna Nicklasson! Kom igen grils!

Fredagsledig är jag idag. Inte skola en enda minut idag. Eller jo, jag ska fortsätta läsa min projektbok. Orkade inte göra det igår. Vad ska jag göra mer idag? Jo, jag ska ta mig en prommenad till Hemmakväll och lämna tillbaka Linas filmer som jag lånade av henne. Jag ska träna idag igen. Kanske skulle köpa mer färg och ett vattenpass så jag kan börja med min väggmålning som jaga ska göra.. Fast frågan är om jag kanske borde koncentrera mig på skolan denna vecka innan tentan. Idag måste jag även bestämma mig för vad jag ska klä ut mig till imorgon. Någon som har några förslag? Cowboy, indian..? Ja, inte vet jag.

Vad händer ikväll då? Hoppas inte de blir lika ensamt som igår. Sannas var upptagen för hennes mamma var här. Linas pojkvän är här, Sara G är i Ånge och Sara H i Hillared. Och lilla jag var här i Nässjö. Men ikväll kommer Sara H hem så henne ska jag nog bjuda ner på IDOL.

Här är jag tillsammans med tre av min IDOLER!

"Minst till störst"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh my good!!!! Vilka bilder. Tack gumman, du är också min idol. Kramar!

2009-10-30 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback