Två svarta ramar


Så här ser det ut i mitt kök nu. Eftersom jag inte framkallat nå bilder än så satt jag och målade två små bilder så länge. De får duga. De är ju i gråskala som jag tänkt mig att bilderna också ska vara.

Idag har jag skissat, skissat och skissat. Tillslul blev jag så trött på det så jag tog med mig Lina till Ö&B och köpe en metallinjal på 1 meter. Så nu är min skiss i 2 punktsperspektiv klar. Äntligen! Har packat och plocka hela kvällen lång. Hann inte dammsuga så de får jag göra när jag kommer hem på måndag. För er som inte vet så ska jag åka hem i helgen igen. Åker direkt efter skolan imorgon. Varför åker jag hem då? Jo, personalfest såklart. Ska bli mys att träffa alla igen eftersom jag saknar dom, så då går de ju inte att missa personalfesten inte.

Nu: Natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback