Karlstad o så Oxhälja

Igår gick jag i skolan till klockan var kvart i tre. Då satte jag mig fort som tusan på cykeln och cyklade hem. Plockade ihop och diskade det sista och sedan satte jag mig i bilen och for hem till Värmland. Så nu är jag i de fina skogarna. Kom hem vid 7-8 igår kväll o då hann jag inte göra så mycket mer än att snacka om allt med mammi o pappi. Idag har jag o mammi vart runt till stans alla tygbutiker och handlat tyg till mina blivande kuddar och mina blivande tavlor. Bilder kommer senare när de är klara. Köpte lite smått och gott också. När pappa slutade jobbet tog vi bilen upp till Filipstad där de var márten. Mamma är söt och köpte mig ett par röda gummistövlar med tyck på. Jättesöta. De regnar väldigt mycket nere i Småland så jag tänkte ha de när jag cyklar till skolan så jag slipper bli blöt.. Är iof inte så långt till skolan men man vet aldrig.

Jag kommer att komma hem till Karlstad den 25 igen då det är begravning för min underbara Morfar som gick bort den 26/8-09. Då kommer jag vara hemma i Karlstad tre hela dagar så då kommer jag hinna räffa flera! Det var inte riktigt planerat att jag skulle komma hem denna helg de är därför jag inte har hört av mig till alla góa.

Snart blir det thaiwok och imorgon har jag "beställt" potatisgratäng och en blodig biff. Mumma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback