Kniven var vass...

Igår var min projektgrupp (Sara G, Sanna, Lina och Giso) här och pluggade lite på vår lediga dag. Vi bakade iof mest pizza och skrev funktionsanalys och designbrief... Sedan kom vi på att det kanske skulle vara bra att åka till Jönköping för lite inspiration så de gjorde vi. Åkte till A6 och Ikea. Trampade runt lite i stan vid åtta också. Vad mysigt det såg ut att vara på kvällen i Jönköping. Kom hem perfekt till Idol. Jag och Sanna slog oss ned i min soffa o skrattade hela timmen.

Herrom dagen när vi var här hade ju Lina med sig morötter och jag kom på den briljanta idén att ha med mig morötter till morgonfikat.. (Ska försöka äta 5 gånger per dag har jag tänkt). Imorse skulle jag skala min första morot och sedan skära av "toppen". Är van att knivar inte är allt för vassa så jag gjorde en "mamma" och skar mig så klart. Fick ett hack i tummen och ni som känner mig vet att jag är en fjomp och blev lite svimfärdig och fick sätta mig ner och hålla tummen högt i tio min. Blev lite stressigt till skolan sen men jag hann.

Har precis tränat lite här hemma så nu blir det duschen och senare blir det firre hos en i parallell klassen och parallell trappuppgången!

Jag har fresten fixat Telia aboneman nu så jag ringer typ gratis till alla teliamobiler.
Så Mamma och Pappa: Klicka inte bort mig när jag ringer till era mobiler!! (dock när jag ringer hem.. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback