Nyuppsatta tavlor

Nyuppsatta tavlor i min lägenhet... Var visst fyra och inte tre som jag skrev i förra inlägget.


Dessa tavlor sitter över skrivbordet i vardagsrummet. De har jag gjort själv genom att spänna tyg på två ramar.



Den här tavlan kanske ni känner igen. Tror jag la upp den på bloggen för ett tag sedan. För en vecka sedan fortsatte jag att måla denna tavla tills jag tillslut vart ganska nöjd. Denna fick åka upp på väggen i hallen, på väggen mellan sovrummet och köket.




När jag var i Göteborg i helgen och firade min syster åkte vi till en stor secondhandbutik. Kommer dock inte ihåg vad stället hette. Där fyndade jag denna svart/vita tavla med grå ram. Motivet är Time Square. Denna tavla fick platsen över matbordet i köket.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du lyssnar ibland. Det är jätte roligt att se hur du formar lägenheten i din smak. Det bor nog en liten konstnär i dig. Ha det gott.

2009-09-24 @ 10:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback