Text text text

Igår kväll kom jag tillbaka till lägenheten. Tog sin tid att plocka ut allt ur bilen och springa upp för trappan. Tur att jag bor på våning ett. Shoppade endel i Karlstad till min lya och allt fixade jag igår när jag kom hem. Strök duken till fönstret. La på den. Tog bort blommor och satte dit nya. Placerade köksblomman och krukan i fönstret. Fixade med de svarta "spindelnätet" och även ljusen till köket. Fotöljen blev asbra och i den la jag två lila kuddar. De nya lila kuddarna placerade jag i soffan tillsammans med de turkosa och de avlånga mönstrade. Blev jättefint. Ser mysigt, varmare och hemtrevligare ut nu. Nu är det mörkt så jag kan inte ta bilder men jag ska ta bilder imorgon när det är ljust så ska jag lägga ut så ni får se. Kikade på ett par mönstrade gardiner i Karlstad men nu är jag väldigt nöjd med de som jag har. De är väldigt fina till sammanhanget. Kan tänka mig att byta till enfärgade lila närmre vintern men de får jag se hur jag känner då. Ska framkalla bilder som jag ska sätta upp i köket och sovrummet. Måste bara ta mig tid till att gå igenom vilka jag vill framkalla. Till köket måste jag göra om dem till gråskala. Kommer bli fint! Såg att Fujifilm hade 100 gratis om man beställde på internet. Måste nog utnyttja det! Bara frakten på 29:- man betalar då.

Imorgon ska vi fortsätta med vår ståterminalmodell som vi började med idag. Har endel kvar att göra. Kom på idag att det bara är två veckor kvar till första tentan. Denna i Designteknik A. Vilket innebär cad. Shit kanske idé att börja plugga snart...

Jag och Isalina i lördags:


Världens vackraste och sötaste ISALINA:


Nu: Sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback