Årets första volleyboll

Idag har vi varit på studiebesök på ett museum i Bodafors. Jag förstår inte riktigt varför vi var på det studiebesöket egentligen då det mesta dels handlade om vatten, fiskar och fåglar. Dock är det alltid kul att söka inspiration på oväntade ställen.

Idag har jag kännt mig väldigt trött men fick upp humöret när vi drog iväg och spelade vollyboll. Det var dock inte en favorit för min rygg. Kommer säkerligen vakna upp imorgon med svullna och blå armar då jag redan har ont. Mina tår frös till is då vi spelade i strumplästen. Eller hur stavar man till det, månne?! Imorgon kanske vi kör basket. Om inte, måste jag ta mig en springtur. Har inte tränat på gymmet sen i torsdags eftersom mitt gymkort gått ut. Ska försöka träna genom löpning och hantar/skivstång vi har här hemma nu ist.

Idag har jag skissat lite också. Imorgon ska vi lämna in 5 olika skisser på en trästol från IKEA. Har man inte ett ljusbord får man fixa något liknande på eget sätt. Smart va!? Okey, att använda ett fönster är väl inget nytt men då det började skymma ute fick jag sätta ut en lampa på ballen för att få det att lysa igenom. Igår satt jag på golvet som vanligt och skissade (sista bilden). Min meterlinjal i metall var ett riktigt bra köp!




Kommentarer
Postat av: sandra

nä jag bara undrade =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback