Fy fan vilken bra dag!

Dagen har verkligen varit min! Dagen började med att vi fick tillbaka Solide Edge tentan och sedan även resultatet på Rhiotentan. Det sjuka är att jag fick FULL POTT på BÅDA tentorna. Fattar ni, alla rätt på två tentor. Är så jävla nöjd och sjukt glad över detta.

Inte nog med att tentorna gick så bra så har solen skinit hela dagen. Jag har passat på att sola på både lunchen, rasten och när jag kom hem slängde jag av mig kläderna och på med 3/4 byxor och bikinibh och ut på ballen i solen med Lina igen.

Idag har jag även överträffat mig själv. När jag springer så får jag väldigt lätt ont i benhinnora vilket resulterar till att jag måste stanna då det nästan känns som kramp i "framvaderna". Detta har resulterat till att jag bara har sprungit korta sträckor på löpbandet på gymmet och inte sprungit ute på allt för länge. Idag fick jag för mig att skippa gymmet men att gå ut och springa istället. Trots min träningsverk i vaderna från gårdagens gympass tog jag på mig springkläder och gav mig ut. Jag bara sprang och sprang och fick inte alls ont i benhinnorna som för ett tag sedan. Hade bestämt ett mål men tänkte att efter det får jag väl fortsätta och gå resten. Men jag bara sprang och sprang. Sprang och sprang. Sprang och sprang. Visst, det var jobbigt och jag var ganska nära på att ge upp några gånger men musiken + tanken att berätta för Lina vilken sträcka jag sprungit taggade mig oerhört (hon brukar springa typ där) ! Jag sprang ända hem! Hur långt var detta då? Jo, när jag kom hem mätte jag på hitta.se. Det sjuka är att jag aldrig har sprungit så här långt i hela mitt liv. Jag spran SJU OCH EN HALV KILOMETER på 55 minuter. Har aldrig sprungit i 55minuter för den delen heller. Fan vad nöjd jag är! Men nu kommer jag inte springa på några dagar för kroppen lär nog vara ganska sliten nu när jag chockat den såhär. Förvånar mig inte om jag åker på en förkyldning också. Brukar vara så, men det är det värt denna gång isåfall! Man kanske skulle unna sig ett par nya löparskor ändå!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback