Jag är som en pommes

Har precis lagat mat och nu äter jag den så kallade efterrätten; godis. Dagens mat blev kycklingcurrygryta med baccon, champinjoner, nötter och ris. Tre matlådor blev det också. Inte dåligt det. Zappade precis på tv och kom in på Bingolotto. Det var verkligen flera år sedan jag satt och såg på det. Men hängde kvar på 4Plus eftersom gästen var Alex Schulman. Han sa en så rolig sak: "Jag är som en pommesfrites, fet men ändå smal." Så jävla skön kommentar.

Idag ville jag inte bara sitta i soffan och dega så jag och Sara H bestämde oss för att gå på basketmatch. De spelades Final Four här i Nässjö så det var finalfinalmatchen som vi såg. Nässjö vs. Akropol (vet inte var de kom ifrån dock). Ibörjan satt jag och Sara och snackade mest tjejsnack. Ingen av oss hade vart på basketmatch innan så vi hade svårt att fatta varför vissa saker var som det var. Först i början satt vi mest och komenterade de olika killarna som spelade. Hur de såg ut, va de hade för frisyr, vilka var snygga m.m. Men i slutet var vi så inne i matchen så vi satt och hoppade, bankade och skrek. Det blev förlängning och Nässjö förlorar med 2poäng. Fan. Men det var två roliga och spännande timmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback