Lina - Har jag blivit lespisk nu?

Jag och Lina är som sagt sambos nu. Idag ringde Din El Göteborg till Lina och frågade henne varför hon sagt upp elen hos dem. Hon berättade att hon blivit sambo men att vi fortfarande har elen hos dem. Då ville säljaren från Din El Göteborg ha mitt personnr för att se till att dokumentera detta. Lina säger då; Emelie, vad har du för personnr? Hon får mitt personnr och säljaren frågar henne om hon tänkt att bo där länge. Lina svarar: Ja?, tills vidare. Och hon får tillbaka ett litet skratt. När de lagt på frågar Lina: Har jag blivit lespisk nu? Haha.

Bild från grillningen i fredags. Hamburgare med grillad annanas. Och självklart grillade majskolvar! Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback