Mera rygg!

Jepp, nu har jag vart hos läkaren. Fick sitta ivänt rummet i över 30 minuter innan jag fick komma in. Han konstaterade iaf att det absolut inte var diskbrock vilket var skönt att höra. Samma sak sa ju sjukgymnasten men det är alltid skönt att få höra det från två olika personer och speciellt med olika slags yrken. Denna läkare menade på att jag har svaga ryggmuskler och att det är viktigt att jag tränar upp dom. Jag har ju fått övningar från sjukgymnasten men jag har inte tyckt att det har hjälp. Fick två till av denna läkare som jag gjorde på gymmet efteråt. Dessa övningar känner man verkligen att de tränar ryggen på rätt ställe vilket känns bra. Fick även smärtstillande utskrivet för att kunna ta när det är som värst. Viktigt var att jag tog dem i samband med måltid. Vill att min rygg ska bli bra så jag kan ströva runt på en vacker strand till sommaren utan smärta och problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback