Påsksnask

Oj oj oj då har man gått up 10 kg under 4 dagar. I torsdags åkte jag hem till kära Karlstad. Där åt jag mummsiga våfflor med sylt och grädde tillsammans med Mamma, Pappa, Therese och Jon. Under påskhelgen har jag shoppat, ätit massvis av gott och njutit av Karlstad. Jag har verkligen "passat på" att äta allt jag velat under påsk. Har ju som sagt haft mina gröna veckor och tyckte att jag hade all rätt att njuta av alla frestelser i påsk. i söndags åt jag kolaglass med kolasås till frukost och chips till lunch. Då förstår ni hur mitt matintag har sett ut.

Jag och mamma bakade hallonpaj med citron och vitchoklad! Skulle vara en slags smulpaj men så smulig blev den inte som ni ser. Men god vart den ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback