Är ung och bortskämd

Igår när jag klev innan för dörren efter en lång dag på praktien låg ett störe tjockt kuvet i brevinkastet. Jag öppnade kuvertet och där i ligger ett par lila yllestrumpor. Mamma och Pappa hade varit på Julmarknad på Alster i helgen. De vet att jag är frösen om fötterna och att jag tidigare tappt bort halva strumpeparet yllestrumpor.

Yllesockor på posten från sin mamma = ung och bortskämd!

Idag när jag klev innan för dörren låg också ett paket. Denna gång ett lite minde kuvert men dock med mer tyngd. Som avsändare stod det Ho, ho, ho (som i Tomten). Förstod att paketet var från min syster Therese men fattade vekligen inte alls vad det kunde vara. Öppnade kuvertet och där i ligger en mobiltelefon + laddare. Therese har nyligen fått en ny HTC av sin sambo Jon och hon vet att min mobil är kass (har ju haft den ett bra tag). Ringde upp henne för att tacka och då sa hon: "Jag älskar den där mobilen, men är det någon annan än jag som ska ha den så är de du!". Åååå hon är för söt!

Tuchmobil på posten från sin syster = ung och bortskämd!


Här är dom: Mamma och Therese på en uterestaurang i Karlstad i sommras.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är minstingen och då får man vara vänja sig att bli bortskämd. Älskar dig syster!

2010-12-03 @ 07:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback