Brukar du också vattna blommorna med tesked?

Ja, hur ska man annars vattna sina hyasinter nu vid juletid? Min lilla idé jag kort skrev om för någon vecka sedan var att jag gick och köpte tre hyasinter utan Linas vetskap. Planerade dom och begravde löken med lekakulor. Det blev fint men gjorde det dock svårare att vattna dom. Så ja, jag går nu runt med ett glas vatten och en tesked för att få vattnet att hamna på rätt plats...

Det är jul i huset!







Muffinsarna är precis lika goda som de ser ut!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Really nice!

Imorn bär det av mot Gekås. Ska försöka hitta nån liknande lampfot som på bilden. Ska byta ut de vi har i sovrummet som är alldeles vinna.



Kramar

2010-12-10 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback