Mot Ullared Gekås

"Jag vill till Ullared men vill inte gå in på Gekås" Lotten som sov här inatt drömde att jag sa detta. Skrattade högt när jag fick höra det!

Vi ska till Ullared imorgon och jag gick in på Gekås hemsida för att kika runt lite. Läste denan text och måste få dela med mig!

Har du mannen med?

"Efter en och en halv timme är mannen ett allvarligt hot för vår verksamhet"
Boris Lennerhov VD

Vi försöker hela tiden göra shoppingupplevelsen enklare och trevligare både för dig som är stamkund och för dig som varken orkar eller vill handla så länge i vårt stora varuhus. Inte minst hyser vi omtanke om alla de män som egentligen helst skulle vilja vara någon annanstans än just här.


Innan vår VD Boris blev VD på Gekås Ullared så satt han hellre själv i bilen på parkeringen och sov medan hans fru var inne i varuhuset och shoppade.


Efter årsskiftet kommer vi därför kunna erbjuda flera nya ytor som kan passa både den shoppingskygge och den shoppingtrötte; bland annat en lounge där man kan läsa tidningen, surfa på nätet och bara sitta stilla en stund. Till nästa sommar kommer vi även kunna erbjuda en sportsbar hos oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback