Rimstuga

Detta år fick jag för mig att rimma till tusen.
Hoppas detta på julafton gör susen.

Nej, det var inte rimma jag skulle göra nu men jag måste erkänna att jag tänker i rim nu för tiden. Tänkte bjuda på ett rim nu så kanske jag slänger in flera imorgon.

Rim till min bror André, någon som kan gissa vad han får?

Det är morgon, du vaknar och vill bliva pigg
Eller kanske kväll och du snart ska gå på ett gigg

Då kan du för en stund sätta dig på din balkong nya
för jag har hört att du en har i din lya


Andas in frisk luft och sitta på en stol
njuta och bli brun av en varm sol


Allt detta kan du göra när du har din klapp i handen och skapar nya minnen
samtidigt som du kommer uppleva ännu flera sinnen.



Bild av mig 2009, julen i Nässjö.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra du är gumman! Ska bli riktigt kul att se mitt rim. Har du tur kanske du också får ett.



Kramar

2010-12-23 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback