Bad day

Fy vilken dag. Den började med en promenad till skolan som vanligt. Hade Designteknik B och försökte göra IKEAs Mammut pall i Solide Edge. Det gick inte så bra vilket ledde till att jag blev sur och ännu mer trött. Hungrig var jag också då min apelsin var torr som jag käkade på fikat. 12.00 äntligen lunch.. trodde jag. Plockar fram matlådan ur kylskåpet, lyfter på locket och öppnar microvågsugnsluckan. När jag skulle lyfta in matlådan i micron tappar jag den och häller ut hela på köksbänken. Blev ännu mer sur. Gick till cafét för att köpa en baguette. Köpte en med kyckling och curryröra. Hoppades på att den skulle smaka lika gott som den i Göteborg men den var mer än långt ifrån. Det var knappt någon kyckling i röran och trots den gula färgen smakade det knappt curry. Urs det var inte alls gott. Urs vilken dag. Sedan gick jag hem och efter det var jag en sväng till gymmet. Själv för första gången då Sara H dumpade mig för att träna kampsport med Lina. Men det gjorde inte så mycket då jag ändå tränade mest kondition idag. Hade kunnat springa mycket längre om det inte vore för att det gör ont i mina benhinnor. Ska fresten ta tag i min rygg snart. It hurts again.

Har fresten väldigt mycket träningsvärk idag. Kan knappt sträcka ut armarna ordentligt. Måste göra det långsamt och försiktigt för att det inte ska göra ont. Fan, då har man tränat bra (och iof kanske stretchat lite för lite). Men både jag och Sara var så trötta efter gårdagens träningspass så vi orkade inte stretcha mer än det "vanliga".

Så här glad vill jag vara imorgon då jag är ledig:


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra gumman!

Håll humöret uppe! Jag har bara tränat en gång den här veckan så imorn ska jag bannemig till gymmet om jag så ska släpa mig dit.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback