Då: 70-tal. Nu: 2010

Oj det tog lite längre tid än gymtiden att få upp detta inlägg. Promeneade som sagt till gymmet och mötte upp ÅngeSara där. Tränade ben och rumpa idag. Sedan gick vi till Åhléns där de nu har ½priset eftersom de ska stänga igen. Sedan promenerade vi till ICA och handlade ingredienser till kvällen suschi. Efter det hann jag med en till promme. Suschin blev jätte god och vi hade allt möjligt i. Crabbstick, räkor, lax, kyckling, avokado, morot, gurka, paprika, ägg m.m. Mumma! Det kommer det nog bli fler gånger. Har packat kläder inför Stockholmsresan nu också och även bokat taxi till imorgon bitti. Så slipper vi gå med alla packning ner till stan. Ja menar 20 spänn vad är det...

Men nu över till det jag skulle visa. När jag var i Göteborg fyndade jag ett par Crockerjeans på JC. De hade kostat 599:- men var nersatta till FEMTIO kronor. Det kallar jag att fynda! Dessa var i rätt färg och passade jättebra. Problemet var att de var utsvängda och jag ville ha tighta. Så idag har jag lånat HillaredSaras symaskin och sytt in dom. Visst blev det bra!

Innan:


Under:


Efter:

Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback