Första besöket i Göteborg 2010

Jaha då kan man inte dricka vattnet i glaset längre. Ligger på en madrass hemma hos min söta syster och ska snart släcka för kvällen. Abby (ena katten) drack precis ur mitt glas som står här bredvid. Tog tåget hit och inveg sträckan mellan Nässjö - Göteborg för min del. Tar ca 2.40h. Såg på film nästan hela vägen så det var helt ok. Dock tyckte jag att alla på tåget stirrade på mig. Undra varför. När jag klev av tåget satte jag på mig brillorna. Therese kände inte igen mig när hon mötte upp mig. Kul tycker jag då det var meningen. Nu känner jag mig alldeles uppsvälld och lam då vi käkat massvis med tacos och godis nu på kvällskvisten. Har inte käkat godis sen jul så min mage tyckte nog att det blev lite mycket... Men det var gott.

Helgen i Göteborg började på ett typiskt Carlssonvis. Åkte iväg till MAXI för att handla tacos men "råkade" även kliva in på HM och shoppa. Jag hittade en träningst-shirt och ett längre rött linne och Therese köpte en långärmad t-shirt och en vårjacka. Nice!

Har fått en spontan present av Therese också. Hon hade köpt ett dubbelpåslakanset som gick i vitt och grått till mig som passar perfekt till mitt "nya" sovrum. Å nu vill jag hem och bädda rent igen. Tack åter igen syster!!!

Imorgon blir det secondhandbutiken i Reningsborg, shoppa på stan och sedare 3 rättersmiddag, melodifestivalen och krogbesök. Ska bli kul. Nu: se klart filmen och sedan natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback