Home på HM

Idag har jag varit ledig. Har pluggat lite grannar och håller just nu på med en j*vla anka i Rhino. Inte lätt inte. Har vart på gymmet med HillaredSara idag. Körde igenom nästan hela kroppen. Skönt! Dock känner jag mig lite seg och trött nu. Känns som att jag har en förkyldning/huvudvärk på g. Hoppas inte! Var även ute och promenerade en sväng idag. Äntligen bara runt -2 grader. I lördags var det -18 och då ville jag inte gå ut mer än nödvändigt.

Igår skickade jag o Sara efter lite saker från HM. Dock var alla Saras grejer restade så de grejerna kommer v.8. Detta skickade jag efter:

Underbara servetter:


Ännu ett par solisar. Denna gång från herravdelningen. Blåa! Nice,nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback