Hon&Han

Har glöm att skriva (tror jag) att jag har möblerat om i mitt vardagsrum. Har i stort sett vänt upp och ner på hela vardagsrummet. Blev ganska bra faktiskt. Kul att förändra lite iaf. Bilder kommer väl upp lite senare. Skulle vilja köpa nytt tyg till mina tavlor men de finns ju bara en tygbutik i Nässjö och där fanns inget som passade.

Jag har bokat klipptid så på torsdag klockan 16.15 sitter jag på frisersalongen Hon&Han och får en ny frisyr. ÄNTLIGEN! Vill klippa det så att lockarna kommer fram ordentligt. Funderar även på att klippa det kortare eftersom mamma ändå klippte av min längd under julen.. Vad tycker ni? Kortare eller fortsätta spara till längre? Vad fick mig att gå till just den frisersalongen? Jo, skyltningen faktiskt. De har otroligt fint skyltförnster som passar mig utmärkt. Ska försöka fota det nästa gång jag är på stan så ska ni få se. Men man ska ju inte dömma sakerna uifrån förpackningen men jag hoppas på att de är duktiga där! Här är hemsidan;
http://www.honohan.se/ Visst ser det fräscht ut!?

Har fresten shoppat lite också. Köpte en beige vårjacka på JC i förrgår när jag och Lina lallade runt på stan. Den hade kostat 599 men jag fick den för ett fyndpris! Sedan köpte jag ett nytt vitt ribbstickat linne. Igår shoppade jag en färgglad huddie på Team Sportia här i Nässjö. Vi passade på att shoppa medans vi väntade på Snöskulpturtävlingsresultatet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Gör nåt kul med håret. Jag ska till frisören om en vecka typ. Har ingen aning om vad jag ska hitta på.



Kram

Postat av: Sandra

Du har val rätt salong i Nässjö!

jag klipper mig där och är alltid nöjd. va där så sent som i fredas =)

lycka till!

2010-02-28 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback