Möbelmässan i Stockholm 2010

Imorse klev jag upp kl 6.00. Gjorde mig iordning och tog taxin kl tio i sju ner till stationen där tåget rullade iväg kl 7.15. Ett museétåg åkte vi ända till Stockholm från Nässjö. Vi har varit på Möbelmässan i Älvsjö precis hela dagen. Var framme hos Mormor och Ulf vid sjutiden efter en promenad från Centralen. Här bjöds det på fläskfilé, potatisklyftor och champinjonsås. Mumma vad gott. Man fick tyvärr inte fotografera på mässan men Sara H tog lite bilder ändå. Så bilder kommer att komma upp när jag fått dem från henne. Kommer även skriva mer om mässan sedan också. Det var iaf en riktigt inspirerande och rolig dag men mycket motion och godis. Nu ska jag slå mig ner framför tv igen och fortsätta godisätandet. Imorgon är det shopping på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback