Någon som ser något?

Ja, är det någon som ser något annorlunda på denna bild? Inte så svårt att gissa vad det är jag menar va? Var svårt att få en bra bild då det blänker så. Imorgon bär det av till Göteborg till Syster Bäst. Blev lite spontant och bokade tågbille idag. Stannar tills söndag om hon inte slängt ut mig innan det. På lördag blir det middag och melodifestivalen med poängsättning, precis som förr. Ska bli mys. Vem vet vi kanske skakar rumpan ute på Göteborgs dansgolv senare på kvällen. You never know with the Carlsson's.



Ännu en dag på gymmet idag fresten. Jag och ÅngeSara körde hårt med ben och rumpa. Hoppas på resultat genom att jag inte kunna ta mig till skolan imorgon. Ne då, men träningsvärk vill jag allt få så jag vet att vi har tagit i ordentligt. Dock brukar den komma minst 24h efteråt.

Bilder på de andra brillorna kommer senare, I promise!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snygging där! Jag hoppas du tar med brillorna så jag får prova. De är skit snygga. Du hamnar nog på min nya modeblogg med dessa. Vi ses i eftermiddag. Kramar

Postat av: Skogen

Snygga brillor, vilket grönt öga

2010-02-05 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback