Push it baby!

O yes. Paketet från saltochpeppar har anlänt till Nässjö. Dock är det Sara som ska hämta ut det och hon har inte haft tid att göra detta. Men ikväll efter hennes kväll på Kåren skulle hon åka förbi vårt "postkontor" OKQ8. Spännande!

Var och gymmade idag igen. Kul! Idag var vi många, många från skolan som var där och brände kallorier och byggde muskler. Kul att slippa gå dit själv. Blir mer motiverad då. Idag tränade jag o Sara H biceps, triceps, axlar, mage och rygg. Någonting mer? Kanske, kommer sällan ihåg vila olika muskler vi använt. Något är kul är att Mamma också har kommit ihång med träningen. Så nu kan jag, Mamma och Therese pusha varandra att gå och träna och hålla igång! Mycket, mycket bra! Trots att det kommer att bli över telefon...

Imorgon ska vi på studiebesök på Industrilås här i Nässjö. Ska bli spännande. Men nu ska jag sätta mig och cadda lite. Ett måste faktiskt.

Vad blir det i helgen? Fest i Nässjö/Jönköping eller Melodifestivalen i Göteborg med syster?! Vad tycker ni?


Therese med Sanna i knät och jag bredvid.

Kommentarer
Postat av: Therese

Den bilden är sååå fin! Man kanske skulle framkallade den nästa gång. Har du originalet? Kramar

2010-02-04 @ 08:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback