Rensat garderoben, skönt!

Har precis rensat garderoben och slängt ut över 30 överdelar. Allt från linnen till stickde tjocktröjor. Skönt! Har ju handlat endel både under jul och nu i januari/februari så att lika mycket som kommer in ska väl åka ut, var det inte så? Så nu kanske det finns plats för något mer iaf. Skulle vilja ha några fler träningstoppar. Försöker ju träna 3-4ggr/vecka och hinner inte tvätta varje vecka så det går endel linnen/t-shirt. Har ju massvis jag skulle kunan använda men vill vänta tills de sitter lite bättre om ni förstår vad jag menar. Denna vecka kommer jag dock inte kunna träna så mycket då jag har tjock i halsen och har varit lite hängig. I måndagsmorgon var jag ju iväg iallafall. Hoppas jag är bättre imorgon så jag iaf kan få in två pass till denna vecka. Förra veckan tränade jag 5 dagar. Kanske därför jag blev sjuk? För att jag inte vilat tillräckligt? Vem vet.

Saknar min rosa garderob hemma i Snårstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback