Som en personligtränare

Efter dagens studiebesök gav vi oss iväg till gymmet. Denna gång med Adam. Han körde sååå hårt med oss så jag är inte hundra på att jag kommer att kunna gå imorgon. Han var hård, bestämd och skrek på oss om vi slappade och skrattade för mycket. Skratta ska man tydligen inte göra under ett gympass då det gör att man lägger energin på det istället. Trots att det var ett otroligt hårt träningspass så har jag aldrig haft så kul på gymmet. Adam var som en personligtränare till mig, Sara H och Elin. Lija var också där och fick Adams hjälp men hon körde inte samma pass som oss. Imorgon (om jag kan röra mig dvs) ska jag nog försöka köra lite kondition på gymmet om mina benhinnor tillåter det.

Japp, så här ska min mage se ut till sommaren. Eller ja, närmare det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback