Therese, välkommen till världens ände!

Sitter och väntar på helgens besök. Men såklart så är tåget försenat så Therese kommer att annlända till världens ände ca 30 min senare. För att hon ändå ska få ett bra första intryck så har jag förberett TACOs men denna gång med kyckling. Har rensat och skivat kycklingen och hackat grönsaker så nu är det inte mycket kvar att göra. Igår och idag har jag städat, diskat, plockat och tvättat så att det är snyggt och fint när syrran ska hälsa på. Hon har ju inte varit i varken min lgh eller Nässjö förut så det ska bli kul. Frågan är bara vad Nässjö har att erbjuda som inte Göteborg har. Hm. Förhoppningsvis är iaf vädret med oss under helgen så vi kan promenera, träna och äta gott. Ska snart gå ut och borsta av bilen för att hämta upp henne.

Therese:
http://molndalsmode.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback