CONVERSE, JA JACK!

Det var ett tag sedan jag hade en dag som denna. Har sovit dåligt inatt då jag har ont i nacken. Sedan började vi med en nya kurs och jag tycker inte läraren är så bra. När man är på en kurs med en lärare är det väl meningen att läraren ska lära oss saker!? Idag fick vi bra läsa massa övningar på engelska och följa dem. Han sa inte alls mycket. Känns som att de skulle vara som en distanskurs. Har denna kurs imorgon också. Hoppas på bättring då men har svårt att tro på det. Så min dag har inte varit så jättebra. Vaknade som sagt på fel sida imorse har känt mig nere o sur hela dagen. Ända till skolan slutade. Då blev jag glad igen. Lagade kycklingsallad med bla räkor och cashunötter som jag käkade. Mumma vad gott det var!

På fredag vecka 6 är det Möbelmässan i Stockholm. Vi ska dit med skolan och sedan kommer jag att stanna kvar hos Mormor och Ulf enda till måndag. Mammsen kommer upp till storstaden då också. Eftersom jag har jobbat under jul så ska jag unna mig lite nya vårkläder och kanske skor om jag hittar några. Ska nog köpa mig ett par ljusa Converseskor i år. Ägde en gång i tiden ett par svarta men jag har ingen aning om var de tagit vägen. Eller om man skulle köpa ett par mönstrade. Eller kanske både och?! Hur snyggt vore de inte med ett par ljusgröna? Shit vad jag vill ha vår och sommar och massa nya skor!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback