Jag har vunnit ett par skor

Igår innan jag gick och la mig la jag bud på Tradera på ett par Converseliknande skor. Med frakten går de totalt på 98:- Tycker att de är roliga + att de är helt nya och oanvända. Hoppas på att de passar och är sköna. Väntar på kontonr från säljaren, så om några dagar hämtar jag ut ett par nya tygskor. Spännande.



Har lite funderingar på om jag skulle skicka efter ett par converseskor på deras hemsida. Där kan man säTta mönster och form precis som man vill. Vore de inte asnice om de såg ut så här:



eller så här:


Fatta vad ballt de vore om man hade olika mönster på alla de olika delarna. Plus att man kan få en liten egen text på baksidan av skon. Här har jag satt in ett mobilnr, nice va?!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vart är conversemärket?



Krarmar

2010-01-27 @ 08:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback