Nytt i min lgh

HALL
Tavla som jag köpte på Sommarlagret i Karlstad. Denna hänger nu i min hall mellan köket och sovrummet.



KÖKET
Glasburkar och glasflaskor från IKEA fyllda med bla musli, mjöl, torkade kantareller och solrosfrön.


Denna vas hittade jag på en Secondhand butik i Karlstad. Blommorna hittade jag hemma.


En av mina födelsedagspresenter vad detta oranga Margarethe kitt!


Små glasburkar från IKEA.



SOVRUMMET
Två olika slags ljusstakar som jag fick från IKEA för ca ett år sedan. Dessa pryder nu mitt fönsterbläck i sovrummet.


Plåtkruka från ICA MAXI, Karlstad.


Ljus och glasunderlägg från IKEA. Polerad plåtbägare (Svenskt Tenn) från Secondhandbutiken Gengåvan i Karlstad. Den andra plåtbrickan är från garaget i Snårstad. Där kan man allt hitta fynd ibland!


Mer inredning kommer att komma upp i lägenheten i helgen då jag har mer tid!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint du har gjort det! Ska bli kul att komma hem till dig och kika nån gång.



Kramar

2010-01-18 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback