Så skönt, äntligen!

Inatt har jag sovit så underbart skönt. Har sovit dåligt i flera nätter så detta var verkligen efterlängtat. Vaknade av att jag trodde jag hörde ett pistolskott (har nog sett på för mycket film). Somnade om flera gånger och tillslut när jag bestämde mig för att kliva upp gissade jag på att klockan var närmare ett då det kändes som att jag sovit i en evighet. När jag väl kollade på klockan var den knappt tio. Fan vad skönt det kändes. Aldrig fel att börja dagen med ett skratt åt sig själv.

Idag har jag inte gjort mycket. Startade dagen med ägg till frulle och sedan skissning. Resten av dagen har jag mesta dels slappat och tränat, hemma denna gång. Var precis och plockade upp Sara och Ludde vid tåget och sedan åkte vi och handlade på ICA. Fan vad dyrt det är med kalkonpålägg. Dock är det väldigt gott och nyttigare än vanlig rökt/kok skinka. Denna gång testade jag på tunna skivor av kyckling. Rostade precis en macka för att testa kycklingen och den var rätt god. Att rekomendera helt enkelt. Ska strax sätta igång med maten som jag väntat på hela dagen. FISKBULLAR MED POTATIS! Har inte kunnat laga det tidigare då jag var tvungen att handla potatis. Första gången jag handlar potatis här nere faktiskt.

Har som sagt gjort om i sovrummet. Här kommer lite detaljer som är nya.
Vad tycks?






Kommentarer
Postat av: Therese

Nice! Ska bli kul att se vad du har gjort med din lägenhet. Kolla gärna in min nya modeblogg, molnaldsmode.blog.se

Kramar

2010-02-01 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback